Waarom moet ik mijn betaalgegevens opgeven?
Dit is een abonnement dat na het eerste termijn automatisch jaarlijks wordt verlengd. We hebben jouw betaalgegevens nodig om je abonnement na de eerste termijn te verlengen. De geaccepteerde betaalmethoden* kunnen per land variëren.
Kosten worden pas in rekening gebracht wanneer de abonnementstermijn waarvoor je al hebt betaald, is verlopen. Bovendien ontvang je vóór facturering een e-mail om je te informeren over de aankomende verlenging en de bijbehorende prijs.
Kan ik iets doen om deze stap over te slaan?
Je moet deze gegevens verstrekken voordat je dit abonnement kunt activeren. Nadat je het hebt geactiveerd, kan je je bij jouw Norton-account aanmelden en Automatische verlenging annuleren.
Wat kan ik doen als ik na het eerste niet wil verlengen?
Dat is heel eenvoudig. Wanneer je het abonnement hebt geactiveerd, moet je je aanmelden bij jouw Norton-account. Plaats je cursor op de naam van jouw Norton-account en klik op Instellingen voor Automatische verlenging. Schakel de functie voor automatische verlenging van jouw abonnement uit om dit stop te zetten.
Hoe kan ik mijn abonnement activeren als ik geen betaalmethode heb?
Deze informatie is verplicht als je het abonnement wilt activeren.
Waar staat de productsleutel?
Afhankelijk van de manier waarop je het abonnement hebt aangeschaft, vind je de productsleutel in de doos, waarin een folder/kaart met de productsleutel moet zitten. Het is een sleutel van 25 tekens;
Waar is de Norton-account voor?
Via jouw Norton-account kan je gemakkelijk je aankopen bekijken, je factureringsprofiel bijwerken en extra functies krijgen. Je hebt toegang tot de portal Mijn Norton waar je jouw Norton-abonnementsservices op al je apparaten vanaf één locatie kunt beheren. Dankzij eenvoudige online toegang tot je Norton-abonnementsservices kan je doorlopende bescherming van jouw apparaten garanderen door vanuit één centrale website specifieke handelingen op verschillende computers uit te voeren.
Waarom moet ik een Norton-account maken?
Uw Norton-abonnementsservice is aan je gekoppeld, niet aan een specifiek apparaat. Je kunt jouw Norton-beveiliging zo vaak installeren, verwijderen en opnieuw installeren als je wilt, op zoveel apparaten als je wilt (binnen de limiet van het aantal apparaten dat door je abonnement wordt gedekt). Om dit mogelijk te maken hebben we een centraal aanspreekpunt nodig om de abonnementsservice te beheren en dat is het Norton-account.
Wanneer wordt mijn abonnement geactiveerd?
Je abonnement wordt geactiveerd zodra je de installatie hebt voltooid, dat wil zeggen, wanneer je de productsleutel invoert en op de pijl aan het einde van het veld klikt. Na activering moet je het downloaden en installeren op elk apparaat dat je wil beschermen (binnen de limiet van het aantal apparaten dat door je abonnement wordt gedekt).
Waarom moet ik me registreren voor de automatische verlengingsservice?
Norton Security wordt aangeboden via een abonnementsservice met een functie voor automatische verlenging die ononderbroken bescherming mogelijk maakt. Hierdoor hoef je je geen zorgen hoeft te maken over de vervaldatum. Je Norton-abonnement wordt elk jaar automatisch verlengd, je hoeft niets te doen. We sturen je altijd een e-mail vóór je aankomende verlenging. Het is daarom belangrijk dat je contactgegevens up-to-date zijn. Je kunt jouw Norton-abonnement annuleren door je aan te melden bij jouw account op www.norton.com.
Je kunt ook contact opnemen met Norton Support. Als je jouw abonnement annuleert, annuleer je ook de factureringsfunctie voor automatische verlenging. Dit betekent dat je abonnement niet wordt verlengd op de volgende verlengingsdatum. Je Norton-bescherming loopt echter door tot het einde van je huidige betaalde abonnementstermijn.
Wat zijn de voordelen van een service voor automatische verlenging van abonnementen?
Wanneer je je abonneert op onze automatische verlengingsservice voor Norton-abonnementen, zorg je ervoor dat je jouw bescherming niet kwijtraakt. Dit betekent dat je niet hoeft te onthouden wanneer je jouw abonnement moet verlengen om bescherming te handhaven. We sturen je (meestal 30 tot 45 dagen) vóór de jaarlijkse verlenging van Norton Security een e-mail zodat dit niet als een verrassing komt. Deze e-mail bevat belangrijke informatie, zoals de prijs voor het volgende jaar, en de datums voor verlenging en facturering van het abonnement.
Onze automatische verlengingsservice heeft nog een voordeel:
Je profiteert van de Norton Virus Protection Promise. Vanaf het moment dat je je abonneert, heb je toegang tot Norton-experts. Zij kunnen helpen je apparaten virusvrij te houden of een restitutie verlenen.
Hoe annuleer ik Automatische verlenging?
Dat is heel eenvoudig. Meld je aan bij je Norton-account. Plaats je cursor op de naam van jouw Norton-account en klik op Instellingen voor Automatische verlenging. Schakel de functie Automatische verlenging uit om te voorkomen dat je abonnement wordt verlengd. Als je de functie Automatische verlenging annuleert, wordt je abonnement niet verlengd op de volgende verlengingsdatum. Je Norton-bescherming loopt echter door tot het einde van je huidige betaalde abonnementstermijn. Wanneer jouw abonnement bijna verloopt, word je via Norton Protection gevraagd handmatig te verlengen.
*Geaccepteerde betaalmethoden: American Express, Automatische incasso, Mastercard, PayPal, Visa.