Via de CampusShop website kan je eenvoudig een bestelling plaatsen. Een bestelling bestaat uit een aantal eenvoudige stappen:
Stap 1: De onderwijsinstelling
Selecteer de onderwijsinstelling waar je studeert of werkt. Je krijgt vervolgens een overzicht van alle laptops die specifiek voor jouw opleiding zijn geselecteerd.
Staat jouw onderwijsinstelling er niet bij? Kies dan voor Overige onderwijsinstellingen.
Stap 2: De winkelwagen
In de Winkelwagen staat een overzicht van de producten die je gekozen hebt. In dit scherm kies je de bestelwijze.
Stap 3: Inloggen
Als je nog niet bent ingelogd, word je nu gevraagd om dit te doen. Als je nog niet beschikt over een CampusShop account kan je deze direct eenvoudig aanmaken.
Stap 4: Lever- en betaalwijze
In deze stap kiest je de betaalmethode. CampusShop biedt je de mogelijkheid te kiezen tussen iDeal, Creditcard, betaling via overschrijving en termijnbetalingen.
Ook kan je een afleveradres opgeven. Deze adressen kunnen al eerder zijn ingevoerd in je account, of je kan hier een nieuw afleveradres aanmaken. Afleveradressen worden bewaard, zodat je in de toekomst eenvoudig weer een bestelling op dit adres kan laten bezorgen.
Stap 5: Bevestigen
Als je een betaalwijze hebt gekozen, hoef je alleen nog je bestelling te bevestigen. Voordat je dat doet, vragen wij je om te bevestigen dat je onze algemene voorwaarden hebt gelezen. Wanneer je de bestelling hebt bevestigd zie je een overzicht van de order en wordt deze per e-mail naar je verzonden. Zodra CampusShop je order verzendt, ontvang je daarvan opnieuw een melding.