Verpakkingsvoorwaarden
Producten die naar CampusShop worden gestuurd, dienen in goede staat bij CampusShop binnen te komen. Wij stellen de volgende voorwaarden, zodat jouw product op de juiste manier in behandeling kan worden genomen. Voor dat je het product opstuurt dien je eerst een
retouraanvraag via de website in te dienen.
Voorwaarden verpakking
• Verpak de reparatie in een stevige (bij voorkeur de originele) doos.
• Wanneer je gebruik maakt van het
herroepingsrecht, of wanneer je een defect (
DOA) of verkeerd product ontvangen hebt, dien je het product inclusief alle accessoires en in de originele doos naar ons op te sturen. Wanneer je het product niet in de originele doos terug stuurt, worden er
verpakkingskosten van 10% in rekening gebracht.
• Zorg ervoor dat de doos voldoende gevuld is met opvulmateriaal, zodat het product niet kan bewegen en de kans op schade door transport minimaal is.
• Stop nooit meerdere producten bij elkaar in één doos. Dit kan ervoor zorgen dat de producten elkaar gedurende het transport beschadigen.
• Wanneer je het product wenst op te sturen voor
reparatie dien je enkel het product op te sturen zonder accessoires. Uitzondering: Bij het opsturen van een laptop, monitor, telefoon of tablet dien je de oplader en de accu mee te sturen.
• Als verzender ben je verantwoordelijk voor de staat waarin het product bij CampusShop aankomt. Indien wij het product
met schade ontvangen doordat deze niet goed verpakt is, zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.
• CampusShop stuurt het product altijd in een verpakking terug die geschikt is voor transport. Indien je het product in een verpakking hebt verzonden, die wij niet geschikt vinden, zal de verpakking worden vernietigd en wordt het product in een correcte verpakking geplaatst.
Verzendinstructies
1. Voeg de
factuur van de aankoop bij het product in de doos.
2. Plak het DHL verzendlabel met het retournummer duidelijk zichtbaar op de buitenkant van de doos.
Verzendopties
• Je kunt het pakket gratis versturen via een DHL Service Point. Op de website van DHL kun je een punt bij jou in de buurt vinden. Dien hiervoor eerst een
retouraanvraag in.
• Wanneer je het product afgeeft bij een Paradigit winkel, hoef je geen gebruik te maken van het retourformulier. Ook hoef je jezelf geen zorgen te maken over een correcte verpakking, dit kan de winkel voor je doen.
• Je verstuurt het product met een pakketdienst, de kosten en het risico voor het versturen zijn in dit geval voor jou. Dien hiervoor eerst een retouraanvraag in.
Adresgegevens
Kies je ervoor om de verzending zelf via een pakketdienst te versturen? Stuur het product dan naar het volgende adres:
PDCweb
t.a.v. RMA afdeling
Lodewijkstraat 46
5652 AC Eindhoven
Controle bij binnenkomst
• Er worden foto’s gemaakt van het pakket en het product.
• Indien het product niet correct is binnengekomen, wordt je binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de staat waarin uw product is ontvangen.
• Bij schade vervalt het recht op garantie en worden kosten voor herstel in rekening gebracht.
• Wanneer je afziet van een verdere afhandeling en het product terug wenst te ontvangen, wordt er € 39,- bij je in rekening gebracht.